• slaj2.png
  • slajd1.jpg

 

O usłudze

Zarządzaj swoimi finansami tak jak lubisz, kiedy chcesz i gdziekolwiek jesteś!

Sprawdź jakie to proste! Wystarczy, że posiadasz telefon lub tablet z dostępem do Internetu i pobierzesz bezpłatną aplikację.

Aplikacja Mobilna to wygodny dostęp do Twoich rachunków i produktów bankowych oraz szeregu dodatkowych funkcji. Pozwala w prosty i bezpieczny sposób zarządzać kontem przez telefon komórkowy – smartfon lub tablet. Pozwala Ci kontrolować Twój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca.

 

Korzystając z bankowości mobilnej zyskujesz:

  • informacje o swoich rachunkach, kartach, kredytach, lokatach oraz wgląd do historii rachunku gdziekolwiek jesteś
  • możliwość zakładania lokat,
  • możliwość definiowania zleceń stałych,
  • płynne przełączanie się pomiędzy swoimi kontami, bez konieczności ponownych logowań
  • funkcję zmiany limitu transakcyjnego karty,
  • w kilka chwil znaleźć na mapie najbliższy bankomat lub oddział banku
  • możliwość zapamiętywania odbiorców przelewów – do przyszłego wielokrotnego użycia,
  • możliwość doładowania telefonu komórkowego

 

Pobranie Aplikacji mobilnej Nasz Bank

1 Zeskanuj poniższy QR Kod lub otwórz sklep Google Play i wyszukaj Nasz Bank;

         

 

 

  1. Wybierz opcję Zainstaluj;
  2. Uruchom Aplikację mobilną wybierając opcję Otwórz lub poprzez wybranie ikony Aplikacji mobilnej Nasz Bank w menu telefonu.

 

 

Aktywacja Aplikacji mobilnej Nasz Bank

   
 
 
 

1 wpisz identyfikator bankowości internetowej

2 zdefiniuj nazwę użytkownika

 

3 zaloguj się do bankowości internetowej

4 zeskanuj QR kod – pojawi się w trakcie dodawania urządzenia mobilnego
w bankowości internetowej

   

 

ustal i potwierdź

kod e-PIN do aplikacji

proces aktywacji zakończył się pomyślnie

możesz korzystać
z Aplikacji mobilnej

Nasz Bank

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika.pdf

 

Dzięki naszej bankowości elektronicznej mogą Państwo założyć Profil Zaufany a dzięki niemu załatwić wiele spraw online.

Aby móc założyć Profil Zaufany należy otworzyć konto w naszym banku, uruchomić usługę Internet Banking.

Ważna informacja : w celu uruchomienia Profilu Zaufanego należy uzupełnić swoje dane osobowe o adres email.

Po wejściu na stronę Profilu Zaufanego -  wybieramy Załóż Profil, później wybieramy Bank lub inny dostawca tożsamości, w kolejnym kroku wybieramy Banki Spółdzielcze

Dane kontaktowe

Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi
ul. Marii Konopnickiej 17
59-500 Złotoryja
tel.: +48 76 878 32 55
fax: +48 76 878 32 92
KOD SWIFT BANKU POLUPLPR

 

Kup ubezpieczenie online

 

Aktualnosci